V MAX V-MAX 1700 Exhaust Dekatalizator DECAT 2009 - 2019
Cena regularna:
1 459,00 zł
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
DOMINATOR Exhaust System - polski producent układów wydechowych
Sportowy przelotowy DE-CAT DOMINATOR do YAMAHA V-MAX 1700
Dekatalizator DOMINATOR zmieni charakter Twojego motocykla nadając mu unikalny dźwięk.
Decat DOMINATOR poprawi wydajność motocykla przy jednoczesnym obniżeniu wagi układu wydechowego.
Opis produktu:
- Sportowy przelotowy DECAT (eliminuje katalizator)
- Możliwość montażu wraz z oryginalnym tłumikiem
- Materiał: wysokogatunkowa stal nierdzewna
- 100 % Produkt Europejski
- 5 lat Gwarancji Dominator Official
DECAT DOMINATOR pasuje do motocykli:
- YAMAHA V MAX 1700 2009
- YAMAHA V MAX 1700 2010
- YAMAHA V MAX 1700 2011
- YAMAHA V MAX 1700 2012
- YAMAHA V MAX 1700 2013
- YAMAHA V MAX 1700 2014
- YAMAHA V MAX 1700 2015
- YAMAHA V MAX 1700 2016
- YAMAHA V MAX 1700 2017
- YAMAHA V MAX 1700 2018
- YAMAHA V MAX 1700 2019
SUBSCRIBE Us on Youtube http://www.youtube.com/c/DOMINATOREXHAUSTOFFICIAL
Follow Us on Facebook https://facebook.com/Dominator.Exhaust
Find Us on Instagram https://www.instagram.com/dominator_exhaust_system
Weryfikujemy, które opinie pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt. W tym celu publikujemy wyłącznie opinie osób, które dokonały zakupu produktu w naszym sklepie.
Kamil
No więc tak, skoro nie ma opisu tego decata, to ja go opiszę. Wykonanie oceniam bardzo wysoko - stal nierdzewna (kwasówka), wykonane estetycznie, spawy w porządku. Jedyne do czego mogę się doczepić to to, że gwint na sondę lambda miałem jakiś taki... dziwny, ciężko było sondę wkręcić, bałem się że urwę, ale doszła do końca więc jest ok. Uwaga, zdjęcia nie oddają tego, jak dobrze i estetycznie decat wygląda. Na zdjęciu wygląda jak jakaś tania rurka słabo pospawana i z dospawanym nawiercanym łącznikiem z obi. TO MYLĄCE. Mocowanie decata jest regulowane, z fajną, grubą, chyba frezowaną blaszką. Decat pasuje w oryginalne miejsce, można założyć oryginalne tłumiki.tak jak były, a dzięki tej blaszce z boku typu "ucho" można założyć osłonę przedniej części tłumika (tam gdzie jest mocowany na decata). Bałem się o jakość, bo jednak cena dużo niższa niż u innych producentów - niepotrzebnie, kupiłbym go ponownie bez wahania. Co do dźwięku. Motocykl na oryginalnych tłumikach brzmi dużo głośniej, przy dodawaniu gazu jest takie "łup łup łup", kiedy vmaxa odkręcimy i dynamicznie zmieniamy biegi - brzmi jak wściekły muscle car. Jestem wrażliwy na zbyt głośne i źle brzmiące wydechy, i taka konfiguracja brzmi świetnie, zwraca uwagę, i jak dla mnie jest na granicy możliwości jeżdżenia w nocy tak, by nie budzić ludzi (ale trzeba wtedy bardzo delikatnie obchodzić się z gazem). A teraz najlepsze. Motocykl bardzo chętnie pluje marchewami, też nie są bardzo głośne, ale jakby kolejne, nierównomiernie bulgotania. na biegach 1, 2 i 3 po odjęciu gazu i hamowania silnikiem, kiedy obroty są już małe, leci cała salwa marchew na przemian z każdej z 4 rurek. Na 4 - 5 biegu czasem pójdzie marchewa, ale nie za każdym razem jak przy biegach 1-3. Podsumowując, jakość jest świetna, cena ze 4 razy niższa niż akrapa (po co ci tytan? Dla niższej wagi? Vmaxik to 310kg bydle, a nie ścigacz w którym każdy gram się liczy i robi różnicę), efekty po założeniu decata przerosły moje oczekiwania i marzenia. Jeśli nie założyłeś w swoim vmaxie decata, to nie wiesz jak brzmi (i powinien brzmieć) ten motocykl. Jak się nad tym decatem zastanawiasz to natychmiast przestań i bierz w ciemno. Nie pożałujesz.
Vboost
Pytanie, czy trzeba zmieniać AFR w komputerze? Czy bez zmiany AFR nie wypali po jakimś czasie dziur w tłumikach?